Reklamacje i zwroty
ADRES ZWROTU:
 
DERMAPROF TOMASZ CAŁEK
Ul.Jerzmanowskiego 32 m.72
30-836 Kraków
 
Zwroty wysłane na inny adres niż powyższy nie będą przyjmowane.
 
WARUNKI ZWROTU
 
Zgodnie z ustawą o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014 (art. 27 ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz. U. 2014 r. poz. 827), kupujący ma 14 dni od daty otrzymania towaru na przesłanie oświadczenia o odstąpieniu od umowy, bez podania przyczyny,a jeśli sprzedający nie poinformował o prawie do odstąpienia – 12 miesięcy.
Zwrot przedmiotu przez konsumenta powinien nastąpić niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od daty przesłania oświadczenia, podobnie jak zwrot środków przez Sklep. Sklep może jednak wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu.
O zamiarze odstąpienia od umowy zawartej na odległość Klient zobowiązany jest poinformować nas drogą mailową na adres czesankipl@gmail.com, załączając stosowne oświadczenie lub za pomocą formularza kontaktowego na stronie Sklepu.
Zwracany towar nie może być uszkodzony ani używany.
Do zwracanego towaru kupujący zobowiązuje się dołączyć podpisane oświadczenie wraz z dowodem zakupu.
Kupujący dokonuje zwrotu towaru na własny koszt, nie przyjmujemy zwrotów nadanych za pobraniem.
Oświadczenie o odstąpieniu od umowy zawartej na odległość powinno zawierać:
Dane kupującego, datę zawarcia transakcji, numer konta bankowego niezbędnego do zwrotu środków za odsyłany towar.
Umowa jest uważana za niezawartą, a konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy będące wynikiem korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy.
 
WYMIANA TOWARU
 
Kupujący może dokonać wymiany zamówionego towaru (na towar odpowiadający wartości zwracanego).
W celu wymiany towaru prosimy zastosować się do procedury ZWROTU. Po otrzymaniu zwróconego towaru oraz uiszczenia opłaty za wysyłkę wymienionego towaru, wysyłamy go w ciągu 3 dni roboczych na adres podany w oświadczeniu (w przypadku wyboru wysyłki wymienianego towaru Pocztą Polską) lub numeru paczkomatu (w przypadku wyboru wysyłki wymienianego towaru paczkomatem)

Koszty zwrotu oraz wysyłki wymienionego towaru leżą po stronie Kupującego. Koszty wysyłki wymienianego towaru - zgodnie z cennikiem dostaw dostępnym na naszej stronie: http://czesanki.pl/pl/i/Platnosc-i-dostawa/1

REKLAMACJE

 
W przypadku otrzymania towaru uszkodzonego, wad ukrytych towaru, niezgodności towaru z zamówieniem lub brakach, prosimy o jak najszybsze skontaktowanie się z nami. Każdą sytuację da się wyjaśnić i zakończyć polubownie a pomyłki i niedopatrzenia mogą się niestety zdarzyć i nie są przez nas zamierzone.
W przypadku niezgodności towaru z zamówionym - towar wymieniamy na nowy pokrywając koszty wysyłki/zwrotu. Reklamacje należy składać drogą mailową na adres czesankipl@gmail.com, pisemnie na adres firmy lub za pomocą formularza kontaktowego na stronie Sklepu. Jest to warunek niezbędny do rozpatrzenia reklamacji.W tytule korespondencji należy wpisać Reklamacja + numer zamówienia. Poprawnie złożona reklamacja powinna zawierać:
 - imię, nazwisko, adres, adres e-mail Kupującego,
 - telefon kontaktowy,
 - datę zawarcia Umowy stanowiącej podstawę reklamacji,
 - numer zamówienia,
 - przedmiot reklamacji, ze wskazaniem żądania Kupującego,
 - wszelkie okoliczności uzasadniające reklamację.
 
 
Przy odbiorze przesyłki prosimy o sprawdzenie czy przesyłka nie jest uszkodzona i nie nosi śladów otwarcia. Jeżeli przesyłka jest uszkodzona należy sporządzić w obecności kuriera protokół szkody. Jest on niezbędny aby móc rozpocząć proces reklamacyjny. Firma spedycyjna rozpatruje reklamacje w ciągu 14 dni od jej zgłoszenia. Jeżeli podane w reklamacji dane lub informacje wymagają uzupełnienia, przed rozpatrzeniem reklamacji Sprzedający zwraca się do składającego reklamację o jej uzupełnienie we wskazanym zakresie.
Reklamację zawsze staramy się rozpatrzyć niezwłocznie po otrzymaniu zgłoszenia, jednak najpóźniej w ciągu 14 dni od daty jej otrzymania w prawidłowej postaci. W tym terminie ustosunkujemy się do złożonej reklamacji i poinformujemy Kupującego o dalszym postępowaniu. Sposób postępowania zależy od rodzaju stwierdzonej wady. Odpowiedź na reklamację wyślemy na podany przez Kupującego adres e-mail. Jeżeli zajdzie konieczność odesłania reklamowanego towaru, prosimy o kontakt z nami w celu ustalenia sposobu zwrotu.
do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl